Norint pateikti būtent Jums aktualią informaciją, šioje svetainėje yra naudojami slapukai (angl. cookies). Tęsdami naršymą Jūs išreiškiate sutikimą dėl būtinųjų slapukų įrašymo. Plačiau apie slapukų naudojimą skaitykite čia

Sutinku Nesutinku

Vykdomųjų dokumentų teikimo tvarkos antstoliams pakeitimai nuo sausio 1-os dienos

2021-02-18
Kuo skiriasi dabartinė tvarka nuo senosios ir kokių pokyčių ji atneš, komentuoja UAB Legal Balance verslo klientų vadovė Miglė Jakaitienė.

Gera žinia ta, kad sprendimo vykdymo veiksmai nukeliami į skaitmeninę erdvę, tad informacija taps patogiau prieinama, matoma vienoje sistemoje. Oficialiame antstolių puslapyje prisijungus ir patvirtinus savo tapatybę, Jūs gausite visą su skolininku susijusią informaciją, sužinosite bylą vykdančio antstolio pavardę, kontaktinius duomenis, galėsite peržiūrėti veiksmus, kuriuos atliko antstolis bei susipažinti su vykdomosios bylos dokumentais,-pastebi Miglė Jakaitienė.

Pasikeitus vykdomųjų dokumentų tvarkai pokyčius pajus tos įmonės, kurios visus savo vykdomuosius dokumentus teikė vienam antstoliui. Bylos nuo šiol bus skirstomos antstolių informacinėje sistemoje kitokiu principu: sistema vykdomąjį dokumentą siunčia vienam iš antstolių, veikiančių toje veiklos teritorijoje, kurioje yra skolininko gyvenamoji, darbo ar nekilnojamojo turto buvimo vieta. Tokiu principu vykdomieji dokumentai bus apdorojami greičiau ir bus išvengta apkrovų, kaip būdavo iki šiol.

Vykdomųjų dokumentų gautų elektroniniu būdu pateikimas žymiai palengvėja pildant naujai sugeneruotas formas. Tai gali atlikti įmonės įgaliotas darbuotojas, neturintis  teisinio išsilavinimo, kas dar labiau palengvina darbą. Tačiau, jei įmonė neturi galimybės skirti papildomo resurso, mūsų įmonės darbuotojai Jus visada pakonsultuos, teigia Miglė Jakaitienė, esant pageidavimui, pateiksime dokumentus už Jus. Tai palengvins teikimą ypač tais atvejais,  kai dokumentai gauti paštu, popieriniame formate. Tokie vykdomieji dokumentai dėl skolų išieškojimo reikalauja papildomai užpildyti Juridinio asmens anketą, pateikiant duomenis apie: Įmonę; įmonės vadovą; atstovą; duomenys apie ryšius su politikoje dalyvaujančiais asmenimi ; įmonės naudos gavėjų duomenis; Informacija apie vykdomą veiklą.

Taigi, vykdomųjų dokumentų dėl piniginių sumų išieškojimo skirstymo centralizavimas leis greičiau, efektyviau, taupant tiek laiko, tiek pinigines sąnaudas skirstyti bylas antstoliui. Tikimės, kad vykdomieji procesai  veiks sklandžiai ir skaidriai, bei pagreitins skolų išieškojimo procesus. Pasak Miglės Jakaitienės, - esame pasiruošę permainoms ir konsultuojame įmones kaip tai atlikti greitai ir paprastai.

Jei Jums iškilo klausimų dėl naujos tvarkos, mielai pakonsultuosime ir padėsime išspręsti kilusius sunkumus.

Susisiekime: el. paštu migle@legalbalance.lt, Tel.nr: +370 695 46 328

Straipsnis publikuotas Vilniaus Prekybos, Pramonės ir Amatų rūmų oficialiame puslapyje: https://www.cci.lt/naujienos/vykdomuju-dokumentu-teikimo-tvarkos-antstoliams-pakeitimai-nuo-sausio-1-os-dienos/





Prenumeruokite naujienlaiškį